Thursday, November 1, 2012

Autumn Baby

Hi everyone 
Here is Australia we are heading into Summer, one of my favourite times of the year, the second season of the year for me that I love is Autumn. I love the colours of the landscape and gardens when everything is brown, orange and rustic tones. So here I am sharing a layout with you all of my 
"Autumn Baby." 

It a a photo of my Darling Daughter as a baby.
Using the wonderful chipboards from 
Imaginarium Designs. Check out the website  HERE 
I created all the leaves from various browns and rustic coloured papers from Graphic 45 with diecuts, then I inked and painted most of the chipboards the same tones as the leaves and applied glossy accents on top of some of the chipboards. 
You can check out all the details on the 
Imaginarium Designs blog HERE





I have also entered this layout in 
"Bird is the word" challenge 
check out all the details 


Thanks for looking.     Cheers Adriana XXX

17 comments:

TheGirlWhohadAScrappingAddiction said...

Oh this is just too adorable!!! The colours are fabulous and the chipboard pieces are so yummy! Love it!!!!

Keren Tamir said...

this is just fabulous Adriana!! thanks for playing at BITW

Sandra said...

Adriana the autumn leaves and branches look amazing, the papers really make them lifelike. A really beautiful page.

Chantal Vandenberg said...

WOW!!! This is unreal! Fantastic layout! Absolutely smashing!!!

Lizzyc said...

HI... this is adorable, I love all the leaves and that gorgeous warm color combo, and such a delightful photo.. and thanks for joining in at BITW!!

Tracey said...

Oh....how totally cute! Beautiful layout, gorgeous colours!

Di Garling said...

OMG!!!!! This is sensational Adriana. Definitely a winner me thinks. LOVE IT. Cheers Di xo

Gayle Price said...

Oh this is stunning ! I love how you have the little baby tucked into the leaves, so clever and so beautifully done. Gorgeous page, love it ! xx

Vicky Alberto said...

wow sooooo creative!

Heather Jacob said...

sigh , drool , and lots more words like these ... this is my new fave of yours Adriana .... simply the best xoxoxo

Sandie Edwards said...

this would have to be one of my very favourites, it is just beautiful!

Elisabeth Sarkis said...

Uauu..Lovely page,fantastic,Thanks for playing with us at BITW!!!

Helen Tilbury said...

How adorbale! This totally made me smile!!

Eila Sandberg said...

Yup! this is my new fave of yours! Absolutely stunning page Adriana! the colours, the amazing layers, every single detail on it is gorgeous! not forgetting the little pumpkin girl in the photo, aaadorable!! xoxox

Linda said...

What a great photo! You got the autumn feeling coming on here :)

Thx for joining us at BITW

Lolô Artesanato said...

Stunning page!
xx and tks for playing with us at BITW
Leila
:)

MARILYN said...

Awesome Autumn page!!! love all the details!!! Thanks for playing at BITW!!! hugs!